Als organisatie beschikt u binnen Immo-Connect over een virtuele rekening, 'Wallet' genoemd.
U kan deze Wallet beheren, door (na aanmelding) rechts bovenaan op uw naam en vervolgens in het drop-down menu op 'Wallet' te klikken.
Door op "Opladen" te klikken, kunt u een bepaald bedrag op de Wallet van uw organisatie storten.
De Wallet kan u opladen aan de hand van een online betaling of een overschrijving.
Maakt u gebruik van een online betaling, dan laadt de Wallet bij een geslaagde betaling automatisch op.
De online betalingsmogelijkheden zijn: Bancontact en Maestro.
Het minimumbedrag voor een online oplading is € 50.
Bij het gebruik van een overschrijving, moet u rekening houden met enkele dagen administratieve verwerking.
Let op: Vergeet zeker niet om gebruik te maken van de gestructureerde mededeling. Enkel via de gestructureerde mededeling zal de Wallet automatisch opgeladen worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren