Waarom moet ik een persoonlijk e-mailadres opgeven?

Gemaakt door Arnout Montald, Gewijzigd op Wo, 16 Apr om 10:30 AM op Arnout Montald

Uw Immo-Connect profiel is persoonlijk en verbonden met uw unieke eID; u kan dus geen meerdere profielen hebben met hetzelfde eID.  Als u ooit van werkgever of kantoor verandert, dan blijft u gewoon hetzelfde profiel gebruiken om aan te melden. Dat profiel kan u dan koppelen aan uw nieuwe organisatie.


Wanneer u uw werkmailadres gebruikt om uw account aan te maken, verliest u de toegang tot uw account indien u van werk verandert. U zal zich niet meer kunnen aanmelden of uw wachtwoord kunnen veranderen als u niet langer toegang heeft tot uw vorige professionele mailbox.


Om dit scenario te voorkomen, raden we aan een persoonlijk mailadres te gebruiken bij het aanmaken van uw Immo-Connect profiel. Uw account kan aan meerdere organisaties gekoppeld worden en u kan bij elke organisatie een ander mailadres opgeven uniek voor die organisatie.

Indien nodig, kan u uw e-mailadres wijzigen bij het onderdeel "mijn profiel", onder het tabblad "Mijn account".


Let op, wanneer u uw e-mailadres wijzigt, moet u uw account opnieuw activeren, net zoals u gedaan heeft bij het aanmaken van uw profiel

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren