Er werd reeds een account gevonden met mijn eID?

Gemaakt door Arnout Montald, Gewijzigd op Wo, 2 Apr om 2:11 PM op Arnout Montald

Een identiteitskaart kan slechts aan één account gekoppeld zijn. 

Wanneer u een nieuwe account aanmaakt, kan u de melding krijgen dat uw eID al aan een account gekoppeld is. In dat geval hebt u in het verleden al eens een account aangemaakt met een ander e-mailadres en uw eID hiermee verbonden.


Contacteer onze helpdesk wanneer u deze melding krijgt. Zij kijken na over welke account het gaat en helpen u verder aan te melden. U kan zich ook aanmelden op Immo-Connect met uw eID als u geen gebruikersnaam en wachtwoord selecteert, hiermee komt u altijd op de account met uw eID verbonden terecht.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren